ΚΙΜΑΣ ΜΕ ΚΡΙΘΑΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ (ΤΟΥΡΛΟΥ)






Επειδη ειχα εξωτερικες δουλειες
και ο χρονος με πιεζε για να κατσω
να φτιαξω κατι το ιδιαιτερο εφτιαξα
το εξης, οσο κι αν σας φαινετε καπως.. ηταν πεντανοστιμο!!!


ΥΛΙΚΑ
350 γρ. κιμα μοσχαρισιο
250 γρ.κριθαρακι μετριο
1 μικρο ξερο κρεμμυδι
2 σκ.σκορδο
2 φρεσκα κρεμμυδακια
1 πρασινη πιπερια
1 συσκευασια ντοματακια κονκασε
Μιση κουπα ντοματοχυμο
Λιγο μαιντανο
Λιγη κανελα σκονη
Μια πρεζα γαρυφαλο
1 πρεζα ζαχαρη
Αλατι-πιπερι
Ελαιολαδο
Τυρι τριμμενο((μυζηθρα,κεφαλοτυρι η'οτι αλλο θελετε εσεις)


ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ψιλοκοβουμε κρεμμυδια,σκορδο,πιπερια και τα σωταρουμε μεσα στην κατσαρολα
οπου εχουμε βαλει λιγο λαδι να ζεσταθει.
Στην συνεχεια ριχνουμε τον κιμα τον σωταρουμε μεχρι να αλλαξει χρωμα,
προσθετουμε τα ντοματακια,τον χυμο,τα μυρωδικα,(εκτος απο αλατι
το οποιο το βαζουμε παντα στο τελος,)λιγο νερακι και το αφηνουμε να σιγοβρασει.
Αφου ετοιμαστει θα χρειαστει να συμπληρωσουμε λιγο ζεστο νερο,
μολις παρει βραση ριχνουμε το κριθαρακι δεν το αφηνουμε παρα πολυ,
να κραταει λιγο και το φαγακι να ειναι λιγο ζουμερο να μην πηξει,ριχνουμε
και αλατακι σερβιρουμε με μπολικο τυρι τριμμενο.



ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
ΚΙΜΑΣ ΜΕ ΚΡΙΘΑΡΑΚΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΣΑΡΟΛΑ (ΤΟΥΡΛΟΥ) 4.5 5 Gwgoyla Nsg Επειδη ειχα εξωτερικες δουλειες και ο χρονος με πιεζε για να κατσω να φτιαξω κατι ...


,

Δώστε το email σας για να λαμβάνετε πρώτη/ος κάθε καινούρια Συνταγή...

author picture

Για μένα :

Είμαι η Gwgoyla Nsg, ιδιοκτήτρια του Μαγειρικού blog Νόστιμες Συνταγές της Γωγώς.Αγαπώ τη Μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική απο πολύ μικρή και μέσα απο το blog μου διοχετεύω αυτή την αγάπη και προς εσάς.Θέλω να ξέρετε οτι Ο Λ Ε Σ οι συνταγές που θα βρείτε στο ιντερνετικό σπιτάκι μου είναι δοκιμασμένες και φτιαγμένες με φροντίδα,Αγάπη και πολύ πολύ μεράκι...Επίσης φροντίζω να δίνω και αναλυτικές οδηγίες με φωτογραφίες βήμα προς βήμα απο την παρασκευή τους ετσι ωστε ακόμα και η πιό Αρχάρια μαγείρισσα να βγεί ασπροπρόσωπη στα αγαπημένα της πρόσωπα!!!Αν σας αρέσει κάποια συνταγή ή έχετε κάποια απορία μή διστάσετε να γίνετε μέλος και να αφήσετε το σχόλιό σας. Για να γίνετε μέλος στη σελίδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Για να γίνετε μέλος στην Ομάδα μου στο Facebook κάντε κλίκ εδώ Τέλος μπορείτε να με προσθέσετε στο google plus στο Gwgoyla Nsg .

17 σχόλια

maria mas. είπε...

Δεν μας φαίνεται καθόλου "κάπως"!!!
Πολλές φορές, όταν μου μένει λίγος κιμάς απο μακαρόνια, την επόμενη ( συνήθως βραδάκι ) προσθέτω λίγο νεράκι, λίγο αλατάκι και κριθαράκι και γίνεται super!! Ο μικρός μου τρελαίνεται για αυτο το φαγάκι:)
Καλημέρες..

gwgoyla είπε...

Χαιρομαι που αρεσει και σε σας το φαγακι αυτο Μαρακι.
Καλη σας μερα και καλο Σ/Κ να εχετε..φιλια!!!

Maria B. είπε...

καλημέρα !!! η νύφη μου το φτιάχνει αυτό το φαγάκι και είναι πεντανόστιμο! γεια στα χεράκια σου Γωγούλα μου !

καλό σ/κ

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Μαρακι μου,να εισαι καλα..ναι ειναι πεντανοστιμο!!!
Καλο Σ/Κ και σε σενα..φιλακια πολλα!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλέ γιατί να μας φανεί κάπως???
Εμένα μου φαίνεται κάπως νοστιμότατο χα χα χαα!!!
Μια χαρά φαγάκι σκάρωσες Γωγούλα, γεια στα χέρια σου!
Φιλάκια, καλό ΣΚ!

gwgoyla είπε...

χαχαχαχαχαχα!!!! η αληθεια ειναι οτι βγηκε νοστιμοτατο Ελενα μου..καλο Σ/Κ και σε σενα..καλο βραδυ φιλακια!!!

cook είπε...

νοστιμο!το κανω κι εγω οταν εχω βαρεθει το μακαρονι...αλλα με ρυζι αντι κριθαρακι...ρυζι μπολοναιζ!

gwgoyla είπε...

Επισης πολυ ωραιο και με το ρυζι,cook..αρκει να υπαρχει φαντασια,ορεξη,και μερακι.Καλο Σ/Κ καλο βραδυ να εχεις,φιλακια!!!

Δημιουργία είπε...

Το εφτιαχνε η μαμα μου οταν εμενε κιμας απο μακαρονια και το φτιαχνω κι εγω, γινεται πολυ νοστιμο.Καλως σε βρηκα!

gwgoyla είπε...

Να'σαι καλα φιλη μου καλως ορισες στο μαγαζακι μου..το ονομα σου? τελικα βλεπω οτι πολλοι το φτιαχνουν το φαγητακι αυτο..περασα κι εγω μια βολτα απο τις ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ σου και επαθα πλακα..δεν εχω λογια..ΜΠΡΑΒΟ σου,ειναι ολα τελεια,γεια στα χερακια σου,να ειναι παντα γερα να φτιαχουν τετοια ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!!!
Καλο σου βραδυ!!!

georgiaxara είπε...

ΤΕΛΕΙΟ ΦΑΓΗΤΟ!!
ΦΙΛΙΑ!

gwgoyla είπε...

Ευχαριστω πολυ Γεωργια μου,να εισαι καλα,φιλια και καλο σ/κ να εχεις!!!

mia maria είπε...

Χάρηκα που βρεθήκαμε:)
Πολύ ωραίο το φαγητό σου!

Αγγελικη Ν είπε...

Μερακλίδικο! Έχεις βάλει τόσο ωραία συστατικά και το έχεις μαγειρέψει τόσο "μελετημένα" που θα πρέπει να ειναι υπέροχο!

gwgoyla είπε...

Να εισαι καλα mia maria,κι εγω χαρηκα και σε ευχαριστω πολυ για την τιμη που μας εκανες και εγινες μελος του μπλογκ μας..καλο σου βραδυ,φιλακια!!!!

gwgoyla είπε...

Αγγελικουλα μου καλη, σε ευχαριστω πολυ να εισαι καλα..καλο σου βραδυ,φιλακια πολλα πολλα!!!

alexios είπε...

Eξαιρετικό ειδικά για άτομα σαν εμένα που είναι αρχάρια!